Фото библиотеки


Книгомани...Сказка На золото...Книгомани...

Анонс

Як відомо, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року № 177 «Про...
Внимание, внимание! Мальчишки и девчонки, а так-же их родители в сквере Шевченко открылась новая спортивная площадка! Мы очень рады,...
Шановні колеги! Вийшов черговий номер бюлетеню Молодіжної секції УБА "БІБЛІОМОЛОДЬ", №7 2016. У номері читайте про неформатне навчання молодих бібліотекарів,...
Сайт Константиновского городского краеведческого музея - один из лучших, если не лучший сайт музеев, по крайней мере,...
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ ! НОВА ПОСЛУГА ! ШАНОВНІ БАТЬКИ ! Якщо Вам у вихідний день ні...

Наши события

<< < Март 2018 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Світ професій

«Труд звільняє нас від трьох великих зол: нудьги, пороку та нужди».
                                                                                              Вольтер. 
   Днями на гостини до нашої Центральної міської дитячої бібліотеки завітали юнаки та дівчата 9-Б класу ЗОШ№5. Для них фахівцями нашої бібліотеки була проведена ділова гра «Світ професій». Захід розпочався із знайомства – юнаки та дівчата передавали по колу м’яч, називали своє ім’я та на першу букву імені називали ту свою якість особистості, котра на їх погляд допоможе їм бути успішними у майбутньому професійному житті. Під час заходу усі присутні пройшли Диференційно-діагностичний опитувальник Клімова (один з найкращих психологічних тестів по профорієнтації), інтерпретували отримані результати за допомогою фахівців та визначили свій професійний тип: людина-людина, людина-природа, людина-техніка, людина-знакова система та людина-художній образ. Слід зазначити, що майже у всіх дівчат спостерігається професійний тип людина-людина, у той час, як у хлопців більш розповсюджений тип людина – техніка. Юнаки та дівчата отримали подобний опис кожного професійного типу, брали активну участь у дискусіях на тему професійних типів та їх взаємозв’язку з якостями особистості та професійними уподобаннями. 
11z
kkm
3zz
  Наприкінці зустрічі було зроблено аналіз професійних типів класу взагалі – діти по черзі виходили, клеїли до дошки листочки зі своїм ім’ям та професійним типом у певну частину дошки, яка була розлінована за п’ятьма основними професійними типами. Що допомогло наочно побачити дітям до якого типу вони належать та які типи розповсюджені у класі. Слід зазначити, що наша зустріч пройшла у атмосфері активності, взаєморозуміння та зацікавленості. І хочеться вірити, що завдяки цьому школярі отримали для себе, певну частину важливої інформації, яка буде мати значення у подальшому професійному самовизначенні.  
9jj
 
Яндекс.Метрика