Фото библиотеки


Книгомани...Сказочное...Сказка Сказка Книгомани...

Анонс

Як відомо, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року № 177 «Про...
Внимание, внимание! Мальчишки и девчонки, а так-же их родители в сквере Шевченко открылась новая спортивная площадка! Мы очень рады,...
Шановні колеги! Вийшов черговий номер бюлетеню Молодіжної секції УБА "БІБЛІОМОЛОДЬ", №7 2016. У номері читайте про неформатне навчання молодих бібліотекарів,...
Сайт Константиновского городского краеведческого музея - один из лучших, если не лучший сайт музеев, по крайней мере,...
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ ! НОВА ПОСЛУГА ! ШАНОВНІ БАТЬКИ ! Якщо Вам у вихідний день ні...

Наши события

<< < Февраль 2019 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Национально-патриотическое воспитание

Афганский реквием

  Перед моими глазами лежит уже не новая книга… На страницах которой фото улыбающихся, жизнерадостных, красивых парней вначале и фотографии изувеченных с глазами, в которых отразилась вся тоска и безысходность мира, молодых стариков. Листаю дальше… могилы…гробы…слезы… В этом вся суть и весь ужас войны в Афганистане: она забирала самых лучших, успешных, отважных, а отдавала искалеченных душой и телом, несчастных, а иногда не отдавала и совсем. Сколько слез пролили несчастные матери и невесты – соберется уже целый океан скорби. Неважно сегодня: кому и зачем все это было нужно. А важно то, что каждый человек, который имеет душу и сердце, по сей день ощущает эту всеобщую боль…
   Эту боль ощутили на себе и наши библиотекари, которые сегодня со слезами на глазах проводили в Терцентре литературно-музыкальную композицию «Афганский реквием». Те же самые эмоции мы нашли на лицах наших слушателей, а это значит, что нас всех, людей разных полов и поколений, все еще объединяет общая боль под кровавым названием Афганистан. 
   В течение часа, во время которого длилось мероприятие, слушатели окунулись в сурово-правдиво-мужской мир стихов и песен про Афганистан, поговорили про исторические моменты войны, вспомнили тех своих близких и друзей, которых навсегда забрал или бесповоротно изменил Афганистан. 
Нам всем очень важно помнить и сочувствовать, чтобы оставаться людьми. Сегодняшняя дата тому подтверждение. 
P.S. Время выбрало нас, 
Закружило в афганской метели,
Нас позвали друзья в грозный час,
Мы особую форму надели…
Верность, доблесть, отвага и честь – 
Эти качества не напоказ.
У Отчизны героев не счесть.
Время выбрало нас! 
                                      Куценко В.
AFC

Згадаємо юність, що згоріла у Крутах

  В українській історії є дуже багато героїчних  сторінок. Історія подвигу Героїв Крут займає особливе місце. Цю трагічну  сторінку в українській історії ми маємо пам'ятати. Учні 8-а класу ЗОШ№5 здійснили історико - патріотичний екскурс «Згадаємо юність, що згоріла у Крутах». Учні почули розповідь про історичні події, що відбувались у 1918 році, обговорювали події, пов’язані з боротьбою українського народу за свою незалежність. Читали вірші, присвячені героям Крут, переглянули відео - презентацію.
  Вони - студенти, курсанти, школярі - виявилися справжніми патріотами і коли постала потреба, без вагань віддали молоде життя в ім'я волі свого народу. Це - символ нескореного духу нашої нації.
kkry
nby7
 

Злука і ім’я соборності

«…Віднині во єдино зливаються століттями відірвані одна від одної частини єдиної України — Галичина, Буковина, Закарпаття і Наддніпрянська Україна. Здійснилися віковічні мрії, для яких жили і за які вмирали найкращі сини України. Віднині є тільки одна незалежна Українська Народна республіка. Віднині український народ увільнений могутнім поривом своїх власних сил, має змогу об'єднати всі зусилля своїх синів для створення нероздільної, незалежної української держави, на добро і щастя українського народу». 
   Саме ці, такі важливі для української історії слова, були проголошені 22 січня 1919 року рівно у 12 годині дня на Софійській площі у Києві. А сьогодні, через сто років, фахівці, які працюють із дітьми замислюються над тим, яким чином у доступній, зрозумілій для дітей формі, донести до них такі важливі моменти історії їх країни, країни у якій їм жити, любити, творити… адже Максим Рильський недаремно сказав: «Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього». Стати вартими свого майбутнього повинні своїм дітям допомогти ми – дорослі, відчиняючи перед ними такі нелегкі сторінки  історії нашої гордої країни на ім’я Україна. 
  Колектив нашої Центральної міської дитячої бібліотеки пропонує своє бачення проблеми: як розповісти дітям про важливі моменти з історії України. 
   Отже, напередодні Дня соборності України до бібліотеки завітали наші друзі з 6-го класу ЗОШ№5, які взяли участь у історичному хронографі «Злука і ім’я соборності». Основною метою цього заходу стало виховання у учнів почуття патріотизму, національної гідності, любові та поваги до історії Батьківщини. На початку заходу діти переглянули відеоряд, присвячений даті, прослухали доступну розповідь ведучого про цю знаменну у історії держави дату,  прослухали українські пісні, які намагалися, навіть, усі разом заспівати. Під час заходу діти читали такі лагідні, такі зворушливі вірші, що, навіть у нас поблискували сльози у очах. Поговорили про те, чим може пишатися наша держава.
 jkn
y6vb
imm
  Але, іноді, розповідати про історичні події потрібно не тільки дітям. Тому у Терцентрі відбулася година державності під життєствердною назвою: «З’єднання, сила і міць держави».  У цю годину державності відвідувачі встигли переглянути відеоряд, присвячений тим подіям, що відбулися у 1919 році, подискутували на історичну тематику, прослухали пісню «Соборна Україна», яка не залишила жодного байдужим. 
  Слід також зазначити, що у бібліотеці вже тиждень відкрита книжкова виставка «Сила великої злуки», яка викликає велику зацікавленість у наших відвідувачів. Це говорить про те, що наші земляки стають все більшими патріотами своєї держави, і бажають знати своє минуле, щоб не пройти осторонь свого майбутнього. 
Отже, нехай наша держави назавжди залишиться сильною, міцною та з’єднаною!   
 

Фестиваль-конкурс аматорів народної творчості "Любіть Україну!"

Фестиваль-конкурс аматорів народної творчості пам’яті В. Сосюри "Любіть Україну!"
 
JK9
  На виконання плану роботи комунальної установи культури «Донецький обласний навчально-методичний центр культури» на 2019 рік, з метою вшанування пам’яті поета-земляка Володимира Сосюри, оновлення змісту та розширення творчих зав’язків з Національною спілкою письменників України, з організаціями різних областей України, Білорусії та інших країн, відродження української літератури, культури, образотворчого мистецтва 23 лютого 2019 року відбудеться відкритий фестиваль-конкурс аматорів народної творчості пам’яті В. Сосюри "Любіть Україну!" 
Фестиваль-конкурс проводиться в два тури: 
Перший тур (відбірковий) – з 18.02.2019 по 22.02.2019
Другий тур (заключний) – 23.02.2019
Для участі у Фестивалі-конкурсі учасники надають заявки за формою (Додаток) на адресу: вул. В. Стуса, 63а, м. Краматорськ, 84301 або на email: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  до 10.02.2019 року.
Положення про Фестиваль-конкурс на офіційному сайті «ДОНМЦК» https://doumck.wordpress.com/
 
 
 
 

«Перлина Fest»

   «Перлина Fest»-  міжнародний дитячий конкурс, який  пройде під гаслом: «Творчість заради майбутнього».
 
 
fest
 
 Конкурс відбувається за організаційної підтримки: Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Української асоціації районних та обласних рад», Київської міської державної адміністрації, українсько – німецької благодійної організації «Благодійний фонд інновацій та розвитку» та EVENT-компанії «Перлини України».
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок організації та проведення, багатожанровість Конкурсу, його організаційно-методичне забезпечення, порядок участі та визначення переможців і призерів.
1.2. Загальне керівництво та організаційне забезпечення Конкурсу  здійснює Організаційний комітет.
1.3. Робота Оргкомітету побудована на підставі даного Положення.
Функції Оргкомітету:
- формування Програми Конкурсу  на підставі заявок, що надійшли;
- формування складу професійного журі та організація його роботи;
- донесення інформації, що стосується питань проведення Конкурсу до керівників творчих колективів;
- визначення системи заохочення і нагородження учасників.
2. Цілі і завдання.
2.1. Головна мета проведення Конкурсу:
- популяризація культурної спадщини рідної країни через сценічну презентацію в таких видах мистецтва, як: танцювальне мистецтво, виконання пісенних творів, оригінальний жанр,  інструментальна музика, автентична творчість;
-об`ъеднання та підтримка талановитих та творчих колективів з різних країн з метою укріплення зв`язків та культурних взаємовідносин
2.2. Завдання:
- надання учасникам Конкурсу можливості для демонстрації своїх ідей і досягнень;
- естетичне виховання молодого покоління, підвищення творчої активності дітей та молоді, організація їх дозвілля і активного відпочинку;
- обмін досвідом і художніми досягненнями творчих колективів, підвищення професійної майстерності керівників творчих колективів;
- розширення кругозору та інтелектуального рівня дітей та молоді;
- знайомство з традиціями, культурою та мистецтвом усіх регіонів України та інших країн;
- формування дружніх контактів і розвиток ефективної взаємодії творчих організацій;
- створення атмосфери незабутнього свята для учасників Конкурсу.
3. Журі Конкурсу.
3.1. Склад конкурсного Журі формується Оргкомітетом.
3.2. До складу Журі Конкурсу входять провідні фахівці в галузі мистецтва та культури.
3.3. Журі Конкурсу:
- оцінює творчий доробок учасників;
- приймає рішення про визначення переможців і призерів Конкурсу;
- приймає рішення щодо присудженння або не присудження « Гран-прі».
- журі має право присудити не всі лауреатські ступені
3.4. Рішення Журі оформлюється протоколом, є остаточним і обговоренню не підлягає.
3.5. Члени журі мають право відмовити в коментуванні свого суддівства (візначення рішення) без пояснення причин.
4. Умови проведення Конкурсу.
4.1. До участі у Конкурсі запрошуються  дитячі та молодіжні творчі об'єднання танцювального, пісенного спрямування та оригінального жанру.
4.2 Конкурс проводиться у різних  жанрових номінаціях*:
- пісенний жанр                                                                                                                                                                                      - інструментальний жанр
- танцювальний жанр
- оригінальний жанр
- автентичний жанр
- патріотичний твір
* Оргкомітет залишає за собою право затверджувати нові номінації та жанри та видавати їх список окремо для кожної події.
4.3. Конкурс проводиться у трьох вікових категоріях*:
- вікова категорія - 7-10 років;
- вікова категорія - 11-13 років;
- вікова категорія - 14-17 років.
четверта: 18-21 років** (лише інструментальний жанр)
*Оргкомітет залишає за собою право затверджувати нові  вікові категорії та видавати їх список окремо для кожної події.
4.4. До участі в Конкурсі  запрошуються як творчі колективи, так і окремі виконавці.
4.5. Будь яка номінація передбачає  тривалість виступу згідно  "ВИМОГ  ДО ВИСТУПІВ ТА КРІТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ" Загальною тривалістью виступу вважається повний час виступу всіх номерів учасника протягом одного конкурсу (події). Оргкомітет залишає за собою право затверджувати тривалість виступу для кожної нмінації (категорії) окремо. Відповідна інформація повинна бути своєчасно розміщена на сайті заходу.

   Другий тур VII Міжнародного конкурсу- фестивалю дитячо-юнацької творчості «Перлина Fest» відбудеться 16 лютого 2019 року у м.Києві в Колонній залі Київської міської державної адміністрації. Захід відбудеться під патронатом президента Української асоціації районних та обласних рад – голови Харківської обласної ради Чернова Сергія Івановича.
Більше інформації на сайті  : http://www.perlyny.com.ua/

Знай свої права

  Щорічно 10 грудня в світі відзначають Міжнародний день захисту прав людини. Ця дата була впроваджена Генеральною Асамблеєю ООН в 1950 році на честь прийняття 10 грудня 1948 року Загальної декларації з прав людини. Декларація стала першим світовим документом, що сформулював положення про права людини.
  Для учнів 4-а класу ЗОШ№5 відбулася правознавча абетка «Знай свої права». Діти вирушили у цікаву подорож по сторінках Конституції  України, познайомилися з «Конвенцією про права дитини», взяли участь у конкурсі казковий юрист, збери прислів’я, зупинка пісенна, літературна. Учні подолали нелегкий шлях до перемоги завдяки  вмінню злагоджено працювати в команді. Найбільшу зацікавленість у дітей викликали завдання, в яких потрібно було проявити кмітливість у розв’язуванні анаграм. Найактивніші учасники заходу отримали оплески.
Хочеться побажати, щоб наші діти  не тільки знали свої права, а й вміли ними користуватись. 
Ccd
jjjc

Сумні сторінки нашого народу

   Останній тиждень, який так швидко промайнув у калейдоскопі дат, що неможливо забути, залишив по собі важкість у душі та сльози на очах. Наша бібліотека не залишилась осторонь цих дат.
19.11.18 р. у Терцентрі відбувся захід, який мав форму віртуального гіда: «Революція гідності: події, що нас змінили». Під час заходу присутні переглянули відео-ряд та відтворили у свідомості хронологію подій, які відбувалися на майдані у Києві наприкінці осені 2013 року. 
22.11.18 р. відвідувачі Терцентру взяли участь у годині-реквіємі «Чорні крила голодомору» та прослухали розповідь фахівця бібліотеки о 10 фактах про геноцид українського народу у 32-33 роках.
ghb
  Цю сумну естафету перейняли учні 2-В класу ЗОШ№5, які відвідали патріотичну годину «Україна пам’ятає». Розпочавши захід з чудових  віршів про красу України, діти разом з бібліотекарами доторкнулися до болючих та важливих сторінок історії України – голодомору та революції гідності. Наприкінці заходу діти сплели віночок пам’яті, у якому, разом із свічкою та надписом: «Україна пам’ятає»   уплелися чудові квіточки з рисами характеру, притаманними справжнім українцям: веселі, дужі, завзяті, сміливі...
0jjh
n7nr
  Слід зазначити, що увесь тиждень у бібліотеці діяла літературна виставка – вшанування   «Свіча пам’яті»…. Ця виставка допомогла донести до користувачів ті жахливі   сторінки історії, коли голодною смертю померло безліч людей. І дай Бог, щоб такого більше ніколи не сталося! І дай Бог, щоб наші діти пам’ятали,  поважали минуле і були  вдячні своїм батькам за те, що мають сьогодні. 
8nnnftg
 

Тиждень української мови у Центральній міській дитячій бібліотеці.

  Звісно, ми не змогли не приєднатися до цього важливого для усієї країни свята. Увесь тиждень напередодні 9 листопада ми вшановували рідну мову. На честь неї ми зробили дві великі літературні виставки для наших відвідувачів: виставку-подорож «Стежками української писемності» (для середніх та старших школярів, а також для дорослих, яких теж зацікавили запропоновані на виставці книжки) та літературну виставку для молодших наших відвідувачів під назвою «Я читаю українською». 
  Для учнів 6-В класу відбулася година мовознавства у рамках нашого фольк - майданчика «Барвінок»  «Мови рідної краса».
nnbb
0o0
 
  А восьмого листопада у нас на гостинах був 2-В клас на уроці української мови під назвою «Поєднання життя та краси». Під час заходів діти читали гарні вірші, присвячені українській мові, змагалися хто краще розповість скоромовку українською мовою, розгадували дивовижні шаради, змагалися у тому, хто краще знає героїв українських народних казок, відгадували мовні загадки та робили ще безліч цікавих речей.
bv55bb
yvbg
Mg
  Ось таким насиченим та плідним був у нас тиждень української мови та писемності. І ми віримо у те, що наші заходи залишили теплий відбиток у серцях наших читачів, який буде сприятиме подальшому вивченню української мови та бажанню грамотно розмовляти та писати.  
 

Козаки не простаки

  Козацтву належить особливе місце в історії України та в історичній пам'яті українського народу. Саме козацтво було тією силою, яка активно впливала на історію України XVII – XVIII ст. В історії нашого народу є багато героїчний сторінок, та найцікавіша – це історія запорізького козацтва. Тож сьогодні ми з учнями 6-а класу ЗОШ№5 згадали як зародилась Січ, як козаки боронили рідну землю.
  Про них складено безліч творів, книжок і фільмів. Про козацький рід співається й у нашому державному гімні. Образ сміливого парубка, котрий захищає честь та волю нашого народу, міцно закарбувався у пам’яті поколінь. Шоу-програма «Козаки не простаки» дала змогу учням 6-а класу переглянути цікавий відео- ролик, взяти участь у командній грі, у конкурсах та розвагах, вікторинах.  Переможцем стала команда «Козаки». Під веселу музику діти привітали переможців гучними оплесками.
bh7b
okm
i8j
Uk

День визволення нашого краю

  Кожен рік віддаляє нас від тієї великої кровопролитної війни. Живою і невмирущою є пам’ять про тих, хто ціною власного життя відстояв мир, свободу і незалежність Батьківщини, врятував світ від нацистської навали. У цей урочистий день ми вшановували тих, хто ціною свого життя захищав людство від нацизму. З учнями 6-в кл. ЗОШ№5 відбувся історичний екскурс у рамках фолькмайданчику «Барвінок» «Друга світова війна в історії мого краю». Діти почули хвилюючу розповідь про життя та боротьбу костянтинівців в окупованому місті, читали вірші.
don
Xdr
 
  А меморіальний урок «Доторкнися душею до подвигу», з учнями 2-б, 2-в класів ЗОШ№5 – це лише маленька часточка великої данини тим, хто захищав нашу землю, тим хто чекав, і тим, хто загинув за світле сьогодення. Діти читали вірші та переглянули презентацію "Памятники нашого міста".
O8O
Pom
  8 вересня Донбас відзначає світлу дату – День визволення від німецько-фашистської  окупації. У цей день для відвідувачів Терцентру відбулася година пам'яті "Подвигом уславлені" ми  згадували трагічні події минулої війни, історію  окупації та історію визволення, та поклали квіти до пам’ятника.
 Пам’ятаймо їх – тих, хто боровся проти нацизму, тих, хто приніс визволення нашому краю, тих, хто визволяв Україну… Живих і мертвих…
 

Інформаційна година.

  Наша держава святкує своє 27- річчя. Тож для користувачів бібліотеки відбулася інформаційна година «Україна  в  нас  єдина». Діти почули цікаву розповідь про своєрідний феномен України : одночасно древньої і юної, славнозвісної і маловідомої. Історична доля України складалася непросто. Ми не раз творили власну державу, ми зберегли свої найкращі риси: волелюбність, працьовитість, щедрість і відданість. За допомогою олівця хлопці та дівчата висловлювали своє ставлення до рідної країни. Вони намалювали символи країни, пшеничне поле, віночок, рушник…
bnjk
k0
 POn
 

Хрещення Київської Русі.

   До Дня хрещення Київської Русі у ЦМДБ відкрита книжкова виставка. Користувачі переглянули розділи виставки, прослухали цікаву розповідь про день хрещення Київської Русі. Православні українці відзначають цей день 28 липня ­- у день пам’яті великого князя Володимира. 28 липня вважається днем смерті Володимира (980-1015). Цей процес був тривалим, адже князю для об’єднання земель та посилення влади необхідна була зміна релігії.
  Згідно з Повістю временних літ, Володимир ще до хрещення пройшов випробування вірою. Волзькі болгари пропонували йому прийняти іслам, Рим – католицтво, а хозарські євреї – іудаїзм.
 Одначе князь Володимир вибрав православ’я. Вирішальною була подорож до Константинополя. Хрещення Русі князем Володимиром було лише продовженням тривалого процесу християнізації українських земель. Різноманітні джерела вказують на те, що християнство з’явилося тут задовго до Володимирового хрещення – ще у І столітті, коли у Києві перебував апостол Андрій Первозваний.
 Як зазначають дослідники, впровадження християнства в Київській Русі-Україні не становило одномоментного акту. Це був тривалий процес, що зазнав впливу різноманітних чинників: ідеологічних, політичних, духовно-культурних. Розділ виставки «Духовні святині нашого народу» дав змогу користувачам завітати до багатьох православних храмів України.
xre

У королівстві Феміди

  Днями наша гостинна бібліотека відчиняла свої двері для ще одних наших нових друзів – дітей з літнього табору ЗОШ № 16. Діти були у захваті від бібліотеки – познайомились з її таємницями та загадковими куточками. Уважно слухали наших фахівців, які розповідали дітям про нашу бібліотеку, її фонд, правила, які існують у домі, в якому живуть тисячі книжок. 
  А також випала слушна нагода поговорити з дітьми про їх права та обов’язки напередодні державного свята – Дня Конституції України. Отже, з цього приводу, учні 1-2 класів літнього табору відвідали гру-вікторину «Подорож у країну прав дитини», а учні 3-4 класів відвідали правознавчий марафон під звучною назвою «У королівстві Феміди».
8bnj
9mkm
oopg
 
  Під час заходів діти переглянули відеоряд, який складався з уривків з мультфільмів та слайдів, присвячених правам (на прикладі казкових героїв ознайомилися з правами людей). Здійснили подорож з маленьким чоловічком по сторінкам Декларації прав людини (за мотивами казки Усачова «Пригоди маленького чоловічка»). Переглянули добрий та зворушливий мультик «Матуся для мамонтеня» (який підкреслює права кожної дитини мати родину). А наприкінці заходу діти підвели підсумок – навели приклади своїх прав та обов’язків у житті. 
uu 
 

Вони помирали, щоб жила Україна

"…Давним-давно закінчилась війна
                                                                                                          Лишила обеліски та кургани
                                                                                                          Під кулями ворожими сповна
                                                                                                            За тишу заплатили ветерани."
   Напередодні Великого свята, до завжди радої своїм гостям дитячої бібліотеки, завітали учні 2-А класу ЗОШ№5 на літературний альманах «Відлетіли літа, помінялись епохи, але пам'ять нетлінна про героїв війни».  У перші хвилини зустрічі діти висловлювали свої думки та асоціації зі словом «війна» та зі словом «мир». Та усі разом прийшли до висновку що «війна» – це сльози, жах, зброя, порушені будинки та порушені людські долі. У той час, як «мир» - це сонечко, спів пташок, багато радощів та сміху, поряд матуся та татусь. Отже, діти зробили висновок, що війна – це найжахливіше, що може бути у світі. Далі діти прослухали розповідь  бібліотекаря про жахливі часи війни, про те, як важко було всьому народу, а особливо дітям, які загубили своїх батьків та свої будинки та іноді пліч-о-пліч із дорослими виходили воювати із фашистами. Розбавили захід рухливі ігри на військову тематику «Найкращій танкіст»,  «Розвідники», «Переправа».
nj
PP1
jjnn
   Наприкінці заходу діти малювали усі разом салют перемоги та промовляли наступні слова: «Я хочу миру, тому що…». Відповіді дітей були різноманітними, але їх об’єднувало загальне бажання миру та добробуту для своєї держави.
ooo4
  Естафету пам’яті військових років отримав 7-А клас ЗОШ№ 5, який завітав 8 травня до дитячої бібліотеки на годину патріотичного виховання «Салюти миру». У цю годину діти встигли прослухати та розповісти вірші рідною мовою, присвячені війні та перемозі. Школярі прослухали пісні військових років, поговорили про історію виникнення цих пісень. Приємним сюрпризом та подарунком для нас стала воєнна пісня у виконанні учениці 7-А класу ЗОШ№5  Антонової Арини.  
cvb0

Єднаймо душі словом й пензлем Кобзаря…

 Для кого я пишу? Для чого?
                                             За що я Вкраїну люблю?
         Чи варта вона огню святого?..
Т. Шевченко.
   Перечитавши ці рядки Шевченка кожен з нас хоч на мить замислюється над сенсом свого життя, над тим, що у ці хвилини відбувається у країні, над тим скільки наші пращури поклали своїх життів до олтаря України… І, мабуть, в кожного хоч на мить з’явиться сумнів: чи варті ми наших великих пращурів? Чи достойні ми тих людей, котрі віддали усе за те, щоб рідна Україна була квітучою? Ми вважаємо, що все ж таки кожен з нас іноді повинен зупинятися у вирії щоденних клопіт і міркувати, і згадувати великих людей, котрі мають що сказати нам через віки…
   І ми теж приєдналися до міркування. Ми запросили поміркувати наших маленьких читачів (недаремно кажуть, що діти, котрі багато читають, стануть дорослими, котрі будуть здатні міркувати). 
  Свято Кобзаря «Тарасовими шляхами» відбулося у старшій групі ДНЗ№ 17 «Колобок». Діти послухали розповідь бібліотекаря про сумні часи кріпосного права, про важке дитинство Шевченка, передивилися ілюстрації його хати, вдивлялися у сумні добрі очі Кобзаря на його портреті, прослухали дитячі віршики Кобзаря. Слід звернути увагу на те, що діти були уважними, що у їх очах світилася уся емоційна гама – починаючи від суму за важку долю Кобзаря (та й України в цілому) закінчуючи зацікавленістю та задоволенням від почутих віршів. Подякою для нас стало те, що підводячи висновки нашої зустрічі, дітки чітко відповіли, що сьогодні вони познайомилися із творчістю великого Кобзаря - Т.Г. Шевченка,  що він своїми віршами боровся за права та справедливість. Для нас це означає, що після зустрічі залишився слід у дитячих душах, що вони теж тепер мають над чим міркувати.
gg2
oo
 
  Але ми намагалися охопити більше дитячих сердець, тому естафету прийняв 2-б клас ЗОШ№5. Наші фахівці запропонували для них мистецьку мандрівку під життєрадісною назвою «Єднаймо душі словом й пензлем Кобзаря». Діти теж ознайомилися з деякими фактами з біографії Кобзаря, прослухали та перечитали найвідоміші вірші, котрі співвідносяться з їх віком, переглянули деякі його картини. 
 
Яндекс.Метрика