Фото библиотеки


Сказка Школа ран...Сказка Бабочки...Tabula rasa

Анонс

Як відомо, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року № 177 «Про...
Внимание, внимание! Мальчишки и девчонки, а так-же их родители в сквере Шевченко открылась новая спортивная площадка! Мы очень рады,...
Шановні колеги! Вийшов черговий номер бюлетеню Молодіжної секції УБА "БІБЛІОМОЛОДЬ", №7 2016. У номері читайте про неформатне навчання молодих бібліотекарів,...
Сайт Константиновского городского краеведческого музея - один из лучших, если не лучший сайт музеев, по крайней мере,...
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ ! НОВА ПОСЛУГА ! ШАНОВНІ БАТЬКИ ! Якщо Вам у вихідний день ні...

Наши события

<< < Февраль 2019 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Национально-патриотическое воспитание

Писанка мальована, з любов’ю подарована.

Що за дивнії яєчка
Наша курочка знесла!
Намальоване гніздечко
Ще й пташиночка мала,
Навкруги – барвисті квіти, 
Жовті, сині гілочки…
Чи здогадуєтесь, діти,
Що це? Певно – писанки!
  Мудрі люди кажуть: «У світі доти існуватиме любов, доки люди писатимуть писанки». Кожна писанка – це ніби маленький світ. Тут і небо із зорями,  і вода з рибами, і дерево життя з оленями й птахами, і засіяне поле, і церкви – усе це вималюване у певному порядку для того, аби підтримати лад та рівновагу у нашому світі.
  Ось і сьогодні на передодні свята Великодня, чергове засідання народознавчого клубу «Соняшник» було присвячено саме писанкам. Бібліотекар розповіла малюкам про саме свято Великодня, як його відзначали наші предки і як відзначають нині, діти із задоволенням порівнювали традиції святкування свята. Але який же Великдень без писанок. Діти дізнались, що традиція, розмальовувати писанки, нараховує близько 8 тисяч років, і це зацікавило малечу ще більше.  Бібліотекар розповіла школярам про символіку кольорів, та зображень які використовують для розмальовки писанки. Діти дуже уважно прислуховувались до розповіді і на завершенні засідання розмалювали свої паперові писанки.
vbmxxx

Музичний геній Донбасу

 Сергій Прокоф`єв, безумовно, є одним з найталановитіших людей нашої країни усіх часів. Завдяки його музиці наш край прославився на весь світ, як «колиска  музичних геніїв». За 50 років творчої діяльності Прокоф`єв написав 130 музичних творів. Серед них: балети, опери, симфонії, музика до кінофільмів і, звичайно ж, музика для дітей. Відомі на весь світ опери «Ромео і Джульєтта», «Війна і мир» та багато інших творів залишили свій відбиток в історії світової культури.
 19 квітня у ліцеї з учнями 5-Б класу відбувся музично-літературний  коктейль «Він в музику уклав своє життя», присвячений 125 - ій річниці від дня народження великого маестро Сергія Сергійовича Прокоф`єва.  
 Бібліотекар абонементу середнього та старшого віку бібліотеки-філіалу для дітей Жорткіна А.М. познайомила з рекомендаційним списком літератури  «Життя в музиці» та провела вікторину  «Музичний геній Донбасу».  Своїми знаннями діти  ще раз підтвердили геніальність композитора. Але найкращі знання творчості Сергія Прокоф’єва  показала Мягка Аліна  . Те, що колись вважалось авангардом, з часом стало зразковою класикою, музикою, яка пройде крізь століття і залишить незабутній слід в душі кожного свого слухача. Адже саме музика, яка торкає душу, ніколи не піде у забуття. 
moippro

Ой, мій рушник, вклонюсь тобі низенько!

   У нашого українського народу є давня народна традиція – від покоління до покоління передавати сімейні обереги, сімейні реліквії як пам’ять , як символ невмирущості родоводу. Найчастіше такими оберегами були і залишаються крилаті птахи над вікном, образи та фотографії родини. Ці диво – птахи - рушники.
  Рушник! Як багато промовляє нам це слово. Скільки зворушливих спогадів пов’язано з ним. Щоб ознайомитися з українським рушником, його символічним значенням, традиціями, звичаями, шанобливо ставитись до матусь, бабусь – берегинь наших славних символів, учні 3-в класу ЗОШ №5, члени народознавчого клубу «Барвінок» разом з бібліотекарем ЦМДБ, здійснили урок – подорож «Ой, мій рушник, вклонюсь тобі низенько!» Український символ прийшов до нас з давніх часів. Як багато промовляють вишиті рушники до нас! Колись без них не обходилося жодне свято в родині. У чарівну силу рушника вірили, як у доброго чарівника, що збереже від усілякого лиха. І сила у нього - у вишитих візерунках . Рушники можна читати так, як читають книги.
   Діти перетворилися у різні рушники: гостинний, рушник долі, рушник – «завивач», рушничок – «утирач», весільний та інші. Вони розказали школярам про їх призначення, про ті звичаї, традиції, де вони були головними героями. Дівчатка розповіли, що саме вишивають на рушниках з чистою думкою, гарним бажанням. Діти спробували вишивати усі разом. Слухаючи пісні про рушник, вишивали, граючись. Український рушник оздоблений квітами, зірками, птахами. Скільки він промовляє серцю кожного з нас! Слова «Рушник» і «Мати» часто зустрічаються разом. Тому ці слова оспівують не тільки в піснях, а й пишуть про них вірші. Хлопчики та дівчатка виразно прочитали ці вірші. Рушник у житті українців – це духовна пам’ять народу. Він пройшов крізь віки,він і нині символізує чистоту почуттів, глибину безмежної любові до своїх дітей, до всіх, хто не черствіє душею. «Хата без рушників – не хата» - говорить народне прислів’я. Бережімо цю пам’ять.
kkk9
yrok

Я виріс тут - і край мені цей доріг.

  Багата і прекрасна Донецька земля-саме наш регіон є українською скарбницею корисних копалин,тут сконцентрована майже вся промисловість. Проте не тільки вугілля та метал дає наш край Україні. Багатий він і своїми талантами ,що,як перлини ,як коштовні діаманти прикрашають нашу запилену та задимлену шахтарську землю. Для того ,щоб поширити знання про митців своєї малої батьківщини і було організовано конкурс віршів,який відбувся в ЗОШ № 5 в 3-б класі. Діти почули багато цікавої інформації про поетів (О.Тихий, В.Стус, В.Сосюра), які виросли і творили там, де зараз мешкають самі школярі. Діти виступили кожен зі своїм віршиком, самостійно обраним. Буслаєв Данііл, Судейко Станіслав, Ленчик Дар’я, Моро Святослав  розпочали своїми виступами конкурс, але вони заохотили і інших дітей. Кожен з учасників став переможцем. Фіналом конкурсу було колективне виконання веселої пісні про дружбу та фізкульт – хвилинка.
vjnjgfstix

Забути це неможливо

   11 квітня в усьому світі відзначається пам'ятна дата - Міжнародний день визволення в'язнів фашистських концтаборів . Вона встановлена в пам'ять про інтернаціональне повстання в'язнів концтабору Бухенвальд 11 квітня 1945 року. Для учнів 7-б класу ЗОШ№5 відбулася Інтернет – година. Діти почули багато цікавої але сумної інформації про концентраційні табори, спеціально обладнані місця превентивного ув'язнення для супротивників нацистського режиму.  Тема концтаборів до кінця не вивчена. Багато хто вважає, що концтабори виникли за часів фашистської Німеччини, але вони з'явилися задовго до приходу Гітлера до влади. Фашистська Німеччина посилила утримання полонених і розширила межі концтаборів.
  З кожним роком стає все менше і менше учасників та свідків Великої війни. Люди починають забувати тих, хто врятував нашу країну від фашистської Німеччини. Діти дізналися про тих, хто побував у фашистських концтаборах, відкрили сторінки з жахливої історії концтаборів, про чоловічі, жіночі та дитячі концтабори, про ті умови, в яких жили люди, перебуваючи в полоні у фашистів. У Костянтинівці, на території Хімзаводу, також був створений концтабір. Присутні віддали данину пам'яті всім тим, хто загинув у застінках концентраційного табору.
konch

Країна Гідності

 

 Шановні користувачі! Зверніть увагу.

kras

    Партнерство "Кожній дитині" запрошує молодих людей та організації, які працюють з молоддю, до співпраці у поширенні знань про соціальні права через навчальну гру Ради Європи "Країна Гідності. Вивчення соціальних прав через освіту з прав людини".
 
"Країна Гідності" – це карткова гра, у якій гравців як членів парламенту вигаданої однойменної країни просять прийняти рішення про соціальну політику щодо соціальних прав у рамках плану розвитку на найближчі п’ять років. Добираючи аргументи під час прийняття рішень, гравці більше дізнаються про соціальні права та їх зв’язки з соціальною політикою.
 
У гру можуть грати всі: особливих навичок або додаткових знань не потрібно, крім інтересу та мотивації пізнати соціальні права людини. У гру можна грати в різних контекстах, у формальних і неформальних навчальних умовах, у рамках навчального курсу, в школах та ВНЗ, у групах однолітків або в межах будь-якої освітньої діяльності.
 
Партнерство "Кожній дитині" планує проведення серії одноденних майстер-класів з підготовки фасилітаторів до використаннягри у роботі з молодими людьми.
 
Орієнтовний час проведення майстер-класів – друга половина квітня – травень 2016р. Кількість та міста проведення майстер-класів будуть визначені з огляду на кількість отриманих анкет і регіон проживання запрошених учасників.
 
Щоб стати фасилітатором гри, будь ласка, заповніть до 10 квітня (неділя) включно реєстраційну анкету запосиланням www.goo.gl/UuVSUO
 
До 18 квітня запрошеним учасникам буде повідомлено час та місце проведення майстер-класу. Учасників буде обрано зважаючи на їх досвід проведення освітніх заходів, роботи з молоддю та мотивацію до використання гри.
 
Участь в майстер-класі безкоштовна, кожний учасник отримає 1 комплект гри. Компенсація за проїзд учасникам до міста проведення майстер-класу не передбачена.
 
Учасники майстер-класів на конкурсній основі матимуть можливість отримати міні-грант для реалізації проекту, що стосуватиметься просування та реалізації соціальних прав молоді та буде розроблений разом з молодими людьми (учасниками гри).
 
Для довідки:
 
    Партнерство "Кожній дитині" з 2008 року працює над розвитком та впровадженням проектів та освітніх програм, спрямованих на подолання перешкод, які стають на заваді успішної реалізації молодими людьми своїх соціальних прав. У 2015 році Партнерство отримало від Ради Європи авторське право на видання українською мовою гри"Країна Гідності. Вивчення соціальних прав через освіту з прав людини" та здійснило відповідний переклад і видання гри. 4 березня 2016 року відбулася презентація гри, що стало завершальним етапом дворічної діяльності Партнерства з підготовки українського видання гри Ради Європи.
 
 

ХТО ВМІЄ ВІНОЧОК ВИТИ, ТОЙ ВМІЄ ЖИТТЯ ПРОЖИТИ

Заплету  віночок, заплету шовковий,
На щастя, на долю, на чорнії брова.
Та й пущу віночок на биструю воду,
На щастя, на долю, на милого вроду.
 
venok   Україна… Батьківщина… Рідний край. Скільки ніжності і тепла в цих словах. Наша земля красива, щедра, багата на символи та традиції. В народі кажуть: «Без верби і калини, нема України», «Тримай хатиночку, як у віночку», «Хто вміє віночок вити, той вміє життя прожити». А яке ж значення має віночок у житті українського народу? Виявляється, дуже велике. Він є невід’ємною частиною українського національного костюма. Український віночок – це не просто прикраса,  це - оберіг, «знахар душі».
   За вікном весна, а бібліотекар ЦМДБ разом з членами клубу «Барвінок» перенеслися у чарівне літо, заквітчане польовими квітами, білими ромашками, синіми волошками у житті, червоними маками, блакитними незабудками…
  Вечір народознавства: «Хто вміє віночок вити, той вміє життя прожити» нагадав кожному з нас чарівну пору цвітіння українських полів. Побіжить дівчина на квітучий луг, щоб з чарівних квіток сплести собі дивовижний віночок. Адже стільки дивини і чарів у тих віночках, стільки неповторної краси і радості!
Всього в українському віночку дорослої дівчини 12 квіток і кожна – лікар і оберіг. Чудова й гарна квітка ромашка. Вона приносить не лише здоров’я, а й добробут. Цю квітку клали у першу купіль дівчинки, щоб була рум’яною. Ромашка підготувала для учнів квіткову вікторину. Квітки яблуні подарували нам музичне вітання, мак приготував гру «Мак», волошки – кросворд «Український віночок». Квітка барвінок була на вечері не простою, а поетичною, калина – танцювальною. Чорнобривці підготували для дітей сюрприз. Учні повинні були згадати українські пісні і скласти з них віночок. Не простий віночок, а віночок з пісень, у яких згадується про квіти, про маму, про рідний край.
   Ще до віночка в’язалися стрічки, які треба вміти правильно в'язати і символи їх знати. Про це розказали нам хлопці. 
Побувавши у чарівній казці українського віночку, школярі збагатили своє знання про чудодійні обереги нашого життя – квіти.  
 

Українські поети малюкам

   Наша Україна багата щедрим сонцем, запашним хлібом, повноводним Дніпром, зеленими Карпатами. Але найбільшим багатством України є рідна мова, прекрасні українські вірші для дітей.
Малюки ДНЗ «Колобок» rooздійснили чарівну подорож в поетичну країну з віршами українських поетів: Віктора Терена, Світлани та Юрія Ходоси, Платона Воронька, Грицька Бойка та інших. Вони побачили стільки див навколо! Скільки чудес!
Поети весело і дотепно розповідають про дитячі пригоди, про кумедні витівки звірят, лагідно навчають малят бути чемними і добрими, працьовитими і турботливими, плекають в дитячих серцях любов до рідного краю. Смішинки про малят  і звірят, спортивні веселики, скоромовки-спотиканки, загадки адресовані тим, хто любить і цінує гумор, хоче стати мудрішим, кмітливішим.
    Слухаючи вірші, діти поринули в співучий і казковий світ дитячої  поезії. Веселі віршики принесли насолоду дошкільнятам.
ctix

Доля поета

   21 березня відзначається Всесвітній день поезії. З цієї нагоди співробітники Центральної міської бібліотеки провели для відвідувачів Територіального центру для людей похилого віку Шевченківські читання «Доля поета».  Під час заходу присутні  знову відкривали для себе відомі й невідомі сторінки, факти життя Тараса Григоровича Шевченка. Перед їхньою уявою поставали Музи генія – жінки, яких він палко кохав.  
    Не судилося нашому великому і безсмертному Кобзареві пізнати звичайного людського щастя. Але у той же самий час кохання, трагічне і не завжди взаємне, дарувало поетові невичерпне джерело натхнення, виливаючись у рядки геніальних ліричний поезій.
  Супроводжувався захід показом презентації  «На перехресті музи й долі». Уважно вдивлялися учасники заходу в портрети коханих жінок  Шевченка, створених самим Шевченко - художником. 
     Розмова про долю і творчість поета викликала серед присутніх своєрідне змагання – хто ж краще пам’ятає вірші Кобзаря, які вони вчили на пам’ять ще в школі.
SO
 
 
 

На пошану полковника Євгена Коновальця

  На патріотичній годині «На пошану полковника Євгена Коновальця» у ПВД, учні 6-7 класів прослухали розповідь про не однозначну історичну фігуру  українського діяча.  Недооцінка ОУН (Коновальця) як фундаментального історичного рушія, яким може пишатись Україна сьогодні, масштаб і розмах його діяльності свідчать, що він у свій час досяг рівня світового геополітичного гравця. 
  Історія вчить, що легше вмирати, легше приносити себе в жертву, легше закликати до жертви й посвяти, ніж будувати державне життя народу. Наскільки б критично ми не розглядали події, пов'язані з ОУН, що відбувалися після 1940 р., постать Євгена Коновальця увійшла в нашу історію, дійсність, боротьбу, прямо у кров нашої політичної думки й революційної дії, як неповторна.
  Він зробив внесок в українську справу - такий, до якого прагнув, у повному й глибокому переконнні, що чинить краще за інших. Також діти переглянули відеофільм «Ким був насправді Євген Коновалець».
konoval

Конкурс для школярів „Добрі казки"

j88
Шановні батьки! Зверніть увагу Вашої дитини на цей   конкурс. 

  Декілька місяців тому у нашому місті у дитячій лікарні, у бібліотеках, у дитячому садочку, у гімназії та у декількох школах з‘явилися Книжкові Шпаківні із книжками українською мовою. Волонтери із різних куточків України надсилають нам все нові і нові книжки. Це переважно чудові казки із гарними малюнками, які створені дорослими для дітей.
 А ми пропонуємо написати казки для дітей, авторами яких стануть саме діти. Бажаєш стати казкарем? Спробуй. Можливо, у тебе є схований талант, який ще не розгледіли дорослі. Можливо, через декілька років про тебе заговорить уся Україна, і на питання „ Як Ви почали писати?" ти будеш відповідати із посмішкою „Мій творчий шлях розпочався із написання доброї дитячої казки".
 То ж запрошуємо усіх дітей шкільного віку прийняти участь у конкурсі „Добрі казки".
Організатор конкурсу - міський волонтерський центр вимушено переміщених осіб.

Умови конкурсу

 Участь у конкурсі беруть діти 6-16 років, які розподіляються на три групи:
перша (6-8 років), друга (9-11 років), третя (12-16 років).
  Учасники конкурсу мають вигадати казку, в якій йдеться про добрі справи. Героями казки можуть буди люди, звірята, вигадані казкові персонажі.
  Казка має бути написана українською мовою. Обсяг казки у надрукованому вигляді не має перевищувати одну сторінку аркушу А4.
   Казка має бути оформлена як книжечка. Для цього Вам знадобиться аркуш паперу А3 (за розміром як два А4), який треба скласти навпіл або два аркуша паперу А4, які треба буде склеїти. На першій сторінці зверху має буди ім`я та прізвище автора та назва казки.
--- Перша сторінка може містити малюнок, який має бути намальований учасником конкурсу, може бути яскраво розфарбована або залишиться білою за бажанням автора казки.
--- Друга сторінка має містити ілюстрацію до казки у вигляді одного або декількох малюнків.
--- Третя сторінка містить текст казки. Якщо казка невеличка, на третій сторінці може буди додаткова ілюстрація.
--- Четверта сторінка залишається за бажанням автора білою або містить малюнок.
 На розгляд у конкурсі приймається одна творча робота учасника конкурсу.
 Казка має повчати робити добрі вчинки. Казка і малюнки до неї не мають містити сцени насилля, знущання, смерті тощо. Казка та малюнки мають бути аполітичними.
 До казки має додаватися анкета учасника конкурсу у вільній формі, де зазначається ім`я та прізвище автора казки, вік, клас, школа, електрона адреса, невеличка розповідь про автора. А також ім`я та прізвище одного з батьків, електрона адреса та номер мобільного телефону, щоб запросити на частину нагородження.
 Дорослі мають право допомагати дітям першої групи, а саме, набрати текст казки, допомогти охайно склеїти аркуші паперу А4 або наклеїти сторінку із текстом на аркуш паперу А3, якщо саме він буде використовуватися як основа для книжечки. Дорослі мають зберегти дитячий авторський текст казки. Малюнки мають буди виконані тільки дитиною незалежно від віку.
 Дитячі книжечки приймаються обережно складені у файл чи папку, які потрібно приносити у волонтерський центр, що знаходиться в редакції газети „Провинция" у понеділок, середу та п’ятницю з 9.00 до 12.00. Можна занести свої роботи у міську центральну публічну бібліотеку до читальної зали у Книжкову шпаківню! Роботи приймаються до 3го квітня.
 Казку можна надсилати додатково і у електронному вигляді на адресу Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..
 Дуже цікаво також побачити коротенький фото звіт про створення казки та фото вже готової книжечки. Члени журі мешкають не тільки в Костянтинівці, тому познайомитися із конкурсними роботами вони зможуть тільки завдяки надісланим вами файлам. Якщо у Вас немає змоги цього зробити, то нічого страшного, ми візьмемо на себе ці клопотання. Надсилаючи фото та подаючи роботу для конкурсу Ви надаєте згоду на розміщення їх на сторінках соцмереж.
 Поважне журі обере переможця у кожній групі. Оголошення результатів конкурсу та нагородження відбудуться у середині квітня. Дату ми повідомимо згодом.

 

Матусині казки

  Казки, казки... У світі їх багато. В них мрія людства, мудрість поколінь. То ж розгорніть сторінку в будень чи у свято і почерпніть наснагу і глибінь. Під таким девізом пройшла  пізнавальна гра – мандрівка старшої групи д/с «Дзвоник»   по народним казкам.
   Казки є одним з найпоширеніших видів оповідальної народної творчості. На земній кулі нема жодного народу, який би не створив свого казкового епосу.  Кожен народ має свої казки і сюжети.  Українські народні казки – складний жанр, він об’єднує твори різні за походженням, змістом і стилем. Малюки поринули у чарівний світ української казки. Діти відповідали на запитання вікторини, повертали казкових героїв до своїх казок, отримували телеграми, грали в ігри, «стрибали» через казкове болото. Дітей привітали лялькові герої Тяпа та кіт. Дошкільнята відверто відповідали на їх запитання. У фонді бібліотеки є багато нових збірників українських казок і наприкінці заходу, діти з цікавістю оглянули нові, цікаві книги.
 
hhv
de1de2
 ljlmnmn
 
 

До Кобзаря за словом

  Кожна країна народжувала своїх геніальних синів. В Україні Т.Г. Шевченко – національний пророк, великий митець. З метою популяризації творчої спадщини Т.Г. Шевченка, активізації патріотичного виховання, пов’язаного з іменем видатного митця, з дошкільнятами ДНЗ №14 «Ягідка» бібліотекарі бібліотеки –філіалу для дітей  зазирнули до літературної скарбнички  дитинства та творчості Т.Г.Шевченко.
  10 березня о 9.30 малеча, разом із бібліотекарем Своробою Н.І., здійснили заочну мандрівку життєвими стежками видатного поета «До Кобзаря за словом». Діти познайомились з життям і творчістю Великого Кобзаря, дізналися  про дитинство, вдачу, талант генія. Супроводжували  захід  інсценіровки уривків «Тарас - пастух» та  «Розмова Тараса з мамою» які виконали учні НВК Енгоян Арпіне та Бондаренко Славік. Потім на дітей чекала віртуальна зустріч з тітонькою Совою, яка провела свою мультмандрівку картинною галереєю, де експонувались картини намальовані рукою Т.Г.Шевченко. А ще тітонька Сова розповіла «Казку старого пасічника», в якій розповідалось про нелегке життя маленького Тараса.
  А далі  майбутні учні  виразно та емоційно  читали  вірші поета, з великим інтересом оглядали книжечки , які були представлені на заході і з захопленням гортали сторінки «Кобзаря». Тож недарма метою заходу було - розширити знання та уявлення дошкільнят про життя і творчість видатного сина України, зацікавити його творчістю , викликати бажання  читати його твори.
Учітесь, читайте і чужому научайтесь, і свого не цурайтесь!
kobz5k86
 
vv50
m8

Його благословила доля славою святою

Живи, поете, в образі і в граніті,
Живи, поете, в пам’яті людській,
Живи в піснях, живи у „Заповіті”,
У слові праведнім, у славі віковій!
                                 Л. Дмитренко
 devГенію Тарасу Шевченко  – 202 роки. В цьому імені  вся історія наша, все буття, бо Україна – це Шевченко, а Шевченко – це Україна. 
 9 березня  о 10.00  бібліотекар  бібліотеки – філіалу  для дітей Жорткіна А.М., з учнями  5-Б  класу  ліцею та вчителем української мови та літератури Казмірчук І.О.,  провели літературний круїз «Його благословила доля славою святою». Бібліотекар розповіла присутнім про життєвий шлях Великого Кобзаря, про його творчість не тільки як поета, але і як художника та людину, якій притаманні людські якості. Учні: Ємельненко Михайло,Чорновусова Арина,Тіщенко Софія, Сучилкіна Анастасія, Лавренюк Софія натхненно і виразно читали його поетичні рядки, такі прості, щирі, співучі, які прославляють рідний край і свій народ.   Діти  були активними в конкурсах на кращі знання творчості Тараса Григоровича «Юні шевченкознавці», «Поет і художник Т. Шевченко», «З якого  вірша рядки?», конкурс розумників «Чи знаю я твори Т. Шевченка, разгадували кросворди та тему творчості та життя великого Кобзаря, приймали активну участь у літературній вікторині «Знайомий незнайомий Шевченко». Найкращі знання  творчості Кобзаря показали учні: Свердлова Станіслава, Сазанський Данило, Пріма Ганна , Просунко Вікторія, Мягка Аліна.
 Весь життєвий і творчий шлях Великого Кобзаря вчить і надихає нас любити свою Вітчизну, безкорисливо служити їй, берегти та розвивати українське слово, пісню, традиції. Адже саме він дарував вічність українському слову, передбачив наше майбутнє.
shejk
sev

Шевченківські читання - «Доля поета»

sheb

               1 березня  в Центральній Міській Дитячій Бібліотеці відбулася зустріч з          учнями 9-Б класу. Тема зустрічі  -  Шевченківські  читання -  «Доля поета».              
     Великий Кобзар. Пророк української долі. Це людина, з, просто, надприродними обдаруваннями, яка назавжди ввійшла в літопис світової культури. Доповідь бібліотекаря плавно перейшла в поетичні читання учнів. Гусак Яросла, Панов Валерій,Тихонова Яна, Склярова Настя,Павлов Олексій  та інші декламували напам’ять свої улюблені вірші  майстра слова. Активну участь в заході прийняла і класний керівник Бабухіна  Зиновія Михайлівна розповіла про долю українського  народу, яку максимально  реалістично в своїх творах зобразив Т.Г.Шевченко. 
  Продовжили низку заходів Шевченківські читання -  «Літопис шани і любові», присвячений дню народження письменника, який відбувся і в ЗОШ № 2  в 6-а класі. Учні дізналися багато нових і невідомих сторінок з біографії митця, прослухали уривки з найвідоміших його творів та самі зачитали улюблені вірші, які написав поет. Кривенко Марія,Фамічева Катерина,Вареник Єлизавета напам’ять прочитали уривки з поеми «Катерина».  
Шевченкова поезія стала етапом розвитку української літературної мови. Той спадок, який він нам залишив, ми повинні зберігати, розповсюджувати та цінувати. «Він був сином мужика, і став володарем в царстві духа. Він був кріпаком,і став велетнем у царстві людської культури.» Цими словами І.Франка була закінчена зустріч, присвячена пам’яті великого поета.
CDFTSH
 

    jnqcp       

Яндекс.Метрика